tisdag, februari 17, 2009

sista inlägget från nha trang

hej våra kära!

igår sa vi hejdå till nha trangs uteliv på ett minst sagt värdigt sätt. och idag mår vi därefter.
vi kommer verkligen sakna det här. vi har nog blivit lite småkära!

ikväll ska vi iaf ta nattbussen till hoi an. ska tydligen vara en jätteliten mysig stad som till och med är UNESCO-märkt. så det kommer säkert ploppa upp en massa fina bilder där i från här på bloggisen.
nu orkar vi inte skriva mera men vi måste bara avsluta med en rolig grej som hände i går. vi tog en cykeltaxi in till stan och åkte förbi en restaurang, inne på restaurangen sitter pernillas farfar, a eller iaf en dubbelgångare. helt sjukt likt. så efter vi hade fixat med våra bussbiljetter så återvände vi såklart till restaurangen för att få ytterligare en blick på farfar. vi tog till och med ett smygkort!
hihi puss och kram från www ( world wide women, haha)



puss

4 kommentarer:

  1. Hej Pernilla! Att det var Du som hittade min tvillingbror! Som jag harletat och undrat! Benan åt samma håll, samma snygga mustasch och minst lika trevlig som jag, förstås. Du hade väl inte behövt smygfotografera - Du hade bara gått fram och presenterat Dig och blivit omfamnad förstås! Önskar er båda en trevlig resa och framkomst med fräscht hotell. Far-far. Far-mor hälsar givetvis.

    SvaraRadera
  2. Va!! Har jag en farbror i Vitenam? kul att ni plåtade honom. hoppas att resan gått bra, och att ni hittare ett fint hotell. Nu skall jag träna. Pussar från Peo, carina och Putte hälsar.

    SvaraRadera
  3. Hej
    Hur bra kan man ha det? Som ni kanske...Fortsätt att njuuuuta av det livet.
    Jag säger det varje gång...det är så kul att få vara med på er resa genom bloggen. Suveränt underhållande och intressant.

    Kram tjejer och var rädda om er!
    Moa en extra kram till dig och vi pratar ofta om dig och läser din flanosaga.

    Lotta Gläntan

    SvaraRadera
  4. Hihi jag tänker mig att ni sitter och skriver med fyra händer på tangentbordet. PUSS kul med bloggilioggii

    SvaraRadera