onsdag, mars 04, 2009

fest

åh kära vänner. nu sitter vi på vår balkong med en drink i handen.
ville bara berätta en grej för er.
när vi festar på denna resan firar vi alltid något. i början av kvällen bestämmer vi vad vi ska fira. det kan vara kärleken, livet (haha), att vi har bränt oss men att det inte gör något, att vi har blivigt friska från våran bajsfest, ja allt.
idag festar vi för jonas och johanna! haha. bara för att vi inte känner dem och för att de läser våran blogg. denna kvällen är för er!
och vi känner redan nu på oss att de kommer bli en riktigt lyckad partykväll!

puss och SKÅL

2 kommentarer:

  1. Hej igen
    Jaså ni tycker att vi skall festa vi också. Nu är det ju så att vi arbetar, stretar och sliter! Det är onsdag idag och jag skall åka till Maxi och handla när jag kommer hem. Jag och Anneli verkar överens om att ni festar för både er själva och oss. Ta det nu lugnt och drick inte för mycket!
    Hur känns det att vara tatuerad? gjorde det ont? Såg bra ut, lite lagom diskret. men jag tycker ju att ni är fina även utan tatuering .Som sagt, sköt om er och var rädda om
    er!Kramar Mamma Carina

    SvaraRadera
  2. Nu sitter jag på jobbet och blir smått avis. Jag vill oxo vara ledig äta och dricka gott så där mitt i veckan. Lyxigt tjejer!!

    Men idag gläds vi åt att det skall komma ett "gör" stort Pariserhjul till Göteborg. 60 meter högt och ligga vid Göteborgsoperan. Vilken utsikt över stan!
    Ha de gött!! Kram Peo

    SvaraRadera